ATENCIÓ PRESENCIAL DEL SERVEI DE CATALÀ D’OLOT – LA GARROTXA
ATENCIÓ PRESENCIAL DEL SERVEI DE CATALÀ D’OLOT – LA GARROTXA L’entitat ha programat una sessió per aprofundir en els recursos lingüístics actuals que es poden trobar a la xarxa
 

Durant aquest mes de juliol, el Servei de Català d’Olot – La Garrotxa ofereix atenció presencial a Can Monsà. L’horari és de dilluns a divendres de 9 a 14 h. D’aquesta manera, a part de l’atenció telefònica i per correu electrònic, des del Consorci de Normalització Lingüística es vol ajudar als usuaris que requereixin suport per a la gestió de tràmits administratius i informacions diverses. Des del Servei es recomana poder demanar cita prèviament trucant al telèfon 972 27 09 02. Seguint les mesures de seguretat i sanitàries per la COVID-19, per accedir a Can Monsà és necessari disposar de mascareta.

Paral·lelament, des del Servei de Català d’Olot – La Garrotxa han programat un seminari gratuït obert a tota la ciutadania sobre els recursos lingüístics més actuals per treballar en català que podem trobar a la xarxa. Eines online per consultar dubtes, lèxic específic, qüestions gramaticals, els principals verificadors ortogràfics a internet o els traductors automàtics més fiables així com models de documents i criteris sobre majúscules, abreviatures i llenguatge igualitari són algunes de les qüestions que es tractaran en aquesta sessió a càrrec de la responsable del Servei de Català d’Olot – La Garrotxa, Ester Santaló.

Els interessats cal que s’inscriguin a través d’aquest
enllaç, abans del dimarts, 14 de juliol del 2020. El seminari es podrà seguir telemàticament a través de la plataforma TEAMS i es realitzarà el pròxim dijous 16 de juliol de 15:30 a 16:30.

 



imprimir
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax 972 27 91 08 - 17800 OLOT - a/e: atencioalciutada@olot.cat