DOCUMENTS I FORMULARIS:
Instància general.pdf

FITXA DESCRIPTIVA DEL TRÀMIT  
Unitat: SIGMA. Residus
Nom: INCIDÈNCIES I SOL·LICITUDS RELACIONADES AMB ELS CONTENIDORS

Descripció:
Sol·licitud d’un ciutadà o empresa en relació amb temes de contenidors d’escombraries:
-Sol·licitud de canvi de lloc de contenidors de la via pública existents -Sol·licitud per a la instal·lació de nous contenidors a la via pública
-Sol·licituds del servei municipal de recollida d’empreses amb contenidors d’ús privat 

Qui ho pot demanar:
Qualsevol ciutadà d’Olot o empresa interessada
Com es fa:
La sol·licitud es presenta al Registre general de l'OAC d'Olot.
Els serveis tècnics respondran per escrit la instància una vegada fets els informes previs necessaris

Documents necessaris:
La sol·licitud.
Tràmits previs:


Tràmits posteriors:

Tràmits relacionats:


Quan es pot demanar:
Tot l'any.
Import:
Aquest tràmit és GRATUÏT

Termini:
Depenent del tipus de sol·licitud i els informes que requereixi, hi pot haver terminis molt diferents.
Sempre, però, es respondrà per escrit a l’interessat.


Legislació:



imprimir
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax 972 27 91 08 - 17800 OLOT - a/e: atencioalciutada@olot.cat