DOCUMENTS I FORMULARIS:
instància general.pdf

FITXA DESCRIPTIVA DEL TRÀMIT  
Unitat:
Nom: SUGGERIMENTS, QUEIXES I PROPOSTES

Descripció:  Sol·licitud que pot presentar el ciutadà per tal de fer arribar suggeriments, queixes i propostes al nostre ajuntament referents a la ciutat i la seva gestió.

Les demandes i queixes sobre la conservació i manteniment de la via pública es fan a través de la Ciutat dels Detalls

La resta es poden presentar amb la instància general o la instància electrònica. 


Qui ho pot demanar:
 Qualsevol persona
Com es fa:
 El ciutadà la pot fer arribar a l’Ajuntament a través de tres canals de comunicació:

-          Presencialment,  a l’OAC de l’Ajuntament d’Olot a través d’instància general.

-          Telefònicament,  a través del telèfon 972279101

Telemàticament, a través del banner de Ciutat dels Detalls,  pel que fa a les demandes referents al manteniment i conservació de la via pública i la resta a través de la instància electrònica. Per tal d’utilitzar la instància electrònica cal disposar de certificat digital o DNI electrònic. 
Documents necessaris:
 
Tràmits previs:
 Disposar de certificat digital o DNI electrònic si es vol presentar on-line.
Tràmits posteriors:
 
Tràmits relacionats:
 
Quan es pot demanar:
 Tot l'any.
Import:
 

Termini:
 

Legislació:
 

imprimir
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax 972 27 91 08 - 17800 OLOT - a/e: atencioalciutada@olot.cat