DOCUMENTS I FORMULARIS:


FITXA DESCRIPTIVA DEL TRÀMIT  
Unitat: ESTADÍSTICA
Nom: CERTIFICAT HISTÒRIC DE CONVIVÈNCIA

Descripció: Acreditació del nombre de persones que han figurat inscrites al domicili.
Qui ho pot demanar:
Tots els ciutadans/es que resideixen o han residit a la ciutat.
Com es fa:
L'interessat presenta el DNI.


Documents necessaris:
1-DNI de la persona interessada. Permís de residència/passaport, si és estranger.
2-LLibre de família, si es menor.
Tràmits previs:


Tràmits posteriors:

Tràmits relacionats:


Quan es pot demanar:
Tot l'any.
Import:
Aquest tràmit es GRATUÏT

Termini:
1-Certificacions anteriors a 01/05/1986 mínim 7 dies.
2-Certificacions des de 01/03/1986 a 01/05/1996 mínim 72 hores.
3-Certificacions des de 01/05/1996 mínim 48 hores.


Legislació:



imprimir
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax 972 27 91 08 - 17800 OLOT - a/e: atencioalciutada@olot.cat