COMUNICACIÓ CANVI DE DADES D'UNA ENTITAT/ASSOCIACIÓ INSCRITA AL REGISTRE D'ENTITATS DE L'AJUNTAMENT D'OLOT
Documentació diversa > Entitats
Descripció
ENTITAT O ASSOCIACIÓ que vol donar compte d’alguns canvis que hi ha hagut a la seva entitat.
Qui ho pot demanar
Qualsevol entitat o associació d’Olot o de fora d’Olot però amb seu o delegació a la ciutat, que estigui registrada.
Com es fa
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), ho hauran de presentar obligatòriament de forma telemàtica mitjançant una instància genèrica electrònica acompanyada de la documentació necessària que s'especifica a l'apartat corresponent.
Documents necessaris
- Instància de sol·licitud, especificant els canvis:
- Còpia de l'acta de la Junta on s'han aprovat els canvis (canvi total o parcial dels membres de la Junta...).
- Canvi de raó social (còpia del NIF).
- Canvi de la seu social (adreça, telèfon...)
Quan es pot demanar
Tot l'any.
Formes de tramitació
Presentació d'una instància genèrica electrònica acompanyada de la documentació específica detallada a l'apartat corresponent.
Inici del tràmit: