COMUNICACIÓ AL CADASTRE D'ERRORS DE DRET
Hisenda > Cadastre-IBI
Descripció
És la comunicació d'errors en les dades físiques que determinen el valor cadastral.
Qui ho pot demanar
Qualsevol propietari, hereus o representants legals.
Com es fa
Sol·licitant el tràmit a l'oficina de l'OAC o bé a l'Oficina del Cadastre de l'Ajuntament d'Olot.
Posteriorment, l'Ajuntament traslladarà l'expedient a la Gerència Territorial del Cadastre de Girona, perquè el resolgui.
Documents necessaris
- Fotocòpia del NIF.
- Formulari per "Comunicació d'errors de dret".
- Document acreditatiu que provi l'error comunicat.
Quan es pot demanar
Tot l'any.
Legislació:
RDL 1/2004, de 5 de març, Text refós de la Llei del cadastre immobiliari.
RD 417/2006, de 7 d'abril, desenvolupament del RDL 1/2004.
Ordre EHA/3472/2006, de 19 d'octubre, d'aprovació dels models de declaració i documentació a a aportar.
Formes de tramitació
Tramitació telemàtica mitjançant la instància genèrica electrònica, acompanyada de la documentació necessària que s'especifica a l'apartat corresponent.
Les alteracions tindran efectes a partir de l'exercici següent al de la resolució.