CONVOCATÒRIES DE PERSONAL
Contractació i Administració > Recursos Humans
Descripció
Procés per accedir als llocs de treball de l’Ajuntament d’Olot.
Qui ho pot demanar
Qualsevol persona que compleixi els requisits establerts a les bases de la convocatòria.
Com es fa
Presentar una sol·licitud al lloc especificat a les bases.
A la sol·licitud s'hi ha d'adjuntar la documentació indicada a les bases.
Documents necessaris
- Sol·licitud.
- DNI.
- Curriculum vitae.
- Documentació acreditativa dels mèrits que consten en el currículum.
- Titulació exigida a les bases de la convocatòria.
Quan es pot demanar
En el termini que consti a l’anunci de publicació de la convocatòria i les bases.
Legislació:
Reial Decret 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
Decret Legislatiu 1/1997, de 31 d'octubre, pel qual s'aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública.
Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el reglament del personal al servei de les entitats locals.
Import
Aquest tràmit és gratuït si en les bases no s'estableixen unes taxes per drets d'exàmen.
Termini
Les places ofertes es podran convocar dins els tres anys següents a l'aprovació de l'oferta pública.
Formes de tramitació
Tramitació telemàtica mitjançant la instància genèrica electrònica, acompanyada de la documentació necessària que s'especifica a l'apartat corresponent.
En el termini especificat a les bases es dictarà la llista d'admesos i exclosos i el lloc, data, hora de realització de les proves.