Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot
Inici >

COMUNICACIÓ CANVI DE DADES D'UNA ENTITAT/ASSOCIACIÓ INSCRITA AL REGISTRE D'ENTITATS DE L'AJUNTAMENT D'OLOT

Documentació diversa > Entitats

Descripció

ENTITAT O ASSOCIACIÓ que vol donar compte d’alguns canvis que hi ha hagut a la seva entitat. 

Qui ho pot demanar

Qualsevol entitat o associació d’Olot o de fora d’Olot però amb seu o delegació a la ciutat, que estigui registrada.

Com es fa

Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), ho hauran de presentar obligatòriament de forma telemàtica mitjançant una instància genèrica electrònica acompanyada de la documentació necessària que s'especifica a l'apartat corresponent.

Documents necessaris

  1. Instància de sol·licitud, especificant els canvis:
    1. Còpia de l'acta de la Junta on s'han aprovat els canvis (canvi total o parcial dels membres de la Junta...).
    2. Canvi de raó social (còpia del NIF).
    3. Canvi de la seu social (adreça, telèfon...)

Quan es pot demanar

Tot l'any.

Termini

Immediat.

Formes de tramitació

Internet

Presentació d'una instància genèrica electrònica acompanyada de la documentació específica detallada a l'apartat corresponent.
Inici del tràmit:
Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atenciociutadana@olot.cat