Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot
Tràmits
Inici >

AUTORITZACIÓ O REVOCACIÓ DE REBRE LES NOTIFICACIONS ELECTRÒNIQUES

Documentació diversa > Documentació diversa

Descripció

El ciutadà autoritza o revoca aquest mitjà de contacte amb l'ajuntament referent a les notificacions electròniques.

Qui ho pot demanar

Qualsevol persona física o jurídica.

Com es fa

A través de la pàgina de l'Ajuntament d'Olot:Tràmits On-line_Instàncies electròniques específiques (Autorització/ revocació rebre notificacio electrònica exped_concret o Autorització /revocació rebre notificacio electrònica tots els exps).
També presencialment a l'OAC de l'Ajuntament d'Olot.

Legislació:

Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Import

Tràmit gratuït.

Formes de tramitació

Internet

Iniciar el tràmit des del següent enllaç:

Presencial

Cal demanar cita prèvia a https://citaprevia.olot.cat o directament des de l'enllaç de la part superior dreta de la pàgina "Demanar cita prèvia".

Enllaços relacionats

Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atencioalciutada@olot.cat