Una cinquantena d’establiments se sumen a la campanya promocional de descomptes que l’Associació de Comerciants d’Olot organitza el 27 i 28 d’agost. Per primera vegada, oferirà grans descomptes a parades del Mercat d’Olot.
23 d'agost de 2021
Després d’una edició especial ‘De botiga a botiga’ arran l’afectació de la pandèmia de la COVID-19, l’Associació de Comerciants d’Olot (ACO) torna a portar a terme una nova edició de la Botiga al Carrer d’Estiu, similar a la d’anteriors edicions, però adaptada a les mesures de prevenció pel coronavirus.
L’edició d’aquest estiu es tornarà a portar a terme durant un dia i mig, des de la tarda del divendres 27 d’agost i durant tot el dia del dissabte, 28 d’agost. Un cop més, la cinquantena d’establiments participants traslladaran els seus negocis al carrer, exposant les seves ofertes i descomptes.
En aquest sentit, seguint les mesures de prevenció i seguretat per la pandèmia de la COVID-19, es garantirà la distància de seguretat tant a l’exterior com a l’interior dels locals així com entre els establiments participants. A part, serà obligatori l’ús de mascareta i gel hidroalcohòlic. Alhora, el cobrament i entrega dels productes es realitzarà a l’interior de cada establiment per regular i gestionar més acuradament les possibles afluències i aglomeracions de persones.
De forma paral·lela, des d’aquest dilluns 23 d’agost i durant tota la setmana, els establiments adherits a la iniciativa oferiran els mateixos descomptes i grans rebaixes que mostraran durant la Botiga al Carrer amb l’objectiu d’impulsar el comerç olotí. A part, per primer cop, un seguit de parades del Mercat d’Olot s’han sumat a la campanya i oferiran promocions de 2x1 en part dels seus productes durant aquests dos dies.
Des de l’Associació de Comerciants d’Olot han decidit tornar a repetir aquesta experiència comercial davant la bona resposta aconseguida en passades edicions i com una fórmula més d’impulsar el comerç local i de proximitat, amb totes les garanties. Aquesta activitat comercial coincideix amb el final de la campanya de rebaixes periòdiques i serveix per posar el punt final a aquests períodes d’ofertes especials i vol funcionar com un revulsiu per al conjunt comercial de la ciutat.
L’acció compta amb el suport de l’Àrea de Comerç de l’Ajuntament d’Olot, de la Generalitat de Catalunya i forma part de la marca promocional 100% Olot.