Avui, a partir de les 10 h del matí, es poden reservar les entrades per l’espectacle final del correfoc del Pim Pam Pum Foc el proper dissabte 6 de setembre i que és el tret de sortida dels actes del 40è aniversari de l’entitat.
1 de setembre de 2025
La Plaça de Braus d’Olot acollirà un cop més l’espectacle final del correfoc de Festes del Tura. L’entitat Pim Pam Pum Foc és l’encarregada d’organitzar un any més aquest acte que s'emmarca en les activitats de la Festa Major d'Olot i que es portarà a terme el dissabte 6 de setembre a tres quarts de dotze de la nit.
Com és habitual, en primer lloc, la colla de diables travessarà la ciutat des de la plaça Campdenmàs fins a la Plaça de Braus omplint els carrers de foc i música amb el Correfoc. Tot seguit, a partir de tres quarts de dotze de la nit, serà el torn de l’espectacle Ignis Perpetua a la Plaça de Braus, un espectacle que transportarà els assistents a l’infern.
“Una ànima pertorbada va caure del cel i va esclatar a les entranyes de la terra, d’aquella trobada va néixer una espurna salvatge, feta per cremar-ho tot”, així detallen des de Pim Pam Pum Foc! l’essència d’aquest espectacle intens que comptarà amb elements innovadors i una sorpresa musical que no han volgut desvelar. S’hi podran veure referències d’escenes i moments d’altres espectacles i, alhora, novetats amb la voluntat de mostrar què i qui és Pim Pam Pum Foc.
Aquest espectacle de foc i llum ple d’intensitat, també suposarà el tret de sortida a les diverses activitats commemoratives que l’entitat ha previst per commemorar el seu 40è aniversari i que s’aniran desvelant properament.
Reserva d’entrada gratuïta per veure Ignis Perpetua
Com és habitual, per garantir la seguretat, cal accedir a la Plaça de Braus per veure Ignis Perpetua amb entrada prèvia. Es pot reservar plaça a partir de les 10 h d’avui dilluns 1 de setembre de 2025 a través d’aquest enllaç. Es poden agafar 4 entrades màxim per persona.