

27 de desembre de 2025
Descripció
DJ Píok i Headbirds seran els punxadiscos de la segona sessió d’El Cercle, una nova comunitat que ha sorgit per promoure la cultura de club i la música electrònica.
PÍOK
DJ i productor actiu des de mitjans dels 90, vinculat a alguns dels clubs més destacats del país i resident durant anys a La Sala del Cel (Girona). Fundador dels segells Kiara Records i Knock Knock Series, en les seves sessions combina sonoritats que van del techno al minimal, sempre amb un enfocament profund, cuidat i atmosfèric.
HEADBIRDS
Productor i DJ amb més de dues dècades de carrera, reconegut per un so que fusiona house, electro i techno amb personalitat pròpia. Amb diversos EP i el recent LP “Kulturhaus”, ha actuat en festivals i clubs internacionals com Primavera Sound, Sónar Hong Kong o Central Park a Nova York. Les seves sessions destaquen per la contundència i l’eclecticisme.
EL CERCLE és una proposta impulsada per Arkham Studio que aposta per una vesprada electrònica de proximitat, connectant talent local amb artistes consolidats, en un format íntim i cuidat que reivindica l’essència dels clubs clàssics.
Organitza: Arkham Studio
Horari
Lloc
Preu