

11 d'abril de 2026
Descripció
Presentació del llibre amb l’autora Sílvia Vilacoba, amb actuació sorpresa i petit refrigeri final.
Presentadora: Carrie Dorca. Tancarà l’acte l’alcadle Sr. Agustí Arbós.
A la vora del mar Mediterrani on sembla que es guarden totes les respostes que no ens atrevim a formular, l’Alícia, de cinquanta-dos anys i en Pep, tretze anys més jove, es troben en un moment de les seves vides en què tot sembla ja decidit… fins que deixa de ser-ho.
Mentre s’enamoren, han d’afrontar no només les seves pròpies pors –el pas del temps, les expectatives, la por de perdre- sinó també el pes de la mirada externa i l’estigmatització d’un amor que no encaixa en els relats convencionals.
Entre passejades vora el mar, reflexions sobre el cos, l’edat i la identitat, i una intimitat que pren forma a través de la paraula, la pintura i els plats es pregunten: «Podrà existir l’amor fora de les normes? Podrà ser valent i resistent alhora?»
Sílvia Vilacoba (Olot, 1966) és llicenciada en Dret. Dona polifacètica i activista cultural. Ha publicat entre altres: Èric, la força d’estimar (1998) i Èric, dins el cor (2011), dedicats al seu fill amb pluridiscapacitat. Després, Vine amb mi (2014) i Sempre Junts (2025) per continuar amb la trilogia de les 3 papallones, de la mà de l’editorial Oliveras: La vida pot ser rosa (2018); L’aroma de la felicitat (2019) i Retorn al paradís (2020).
El 2023 publica La Guardaespaldas i apareix la primera novel·la de la trilogia, Lady Paula, que continuarà amb Simplemente Paula i Paula. Ha estat finalista en diferents premis. I membre del Jurat de poesia eròtica o de relats per a joves, a Olot, entre altres.
Horari
Lloc
Preu