Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot
Informàcio cartogràfica municipal

______

En l'organització de l'Ajuntament d'Olot, l'Àrea d'Informació del Territori, té la funció d'unificar i mantenir al dia la cartografia municipal.  A part també és la responsable del manteniment i gestió del sistema d'informació geogràfic corporatiu.
Tot i tractar-se d'una Àrea que treballa majoritàriament de forma interna per l'Ajuntament, és habitual que els diferents col·lectius d'arquitectura, enginyeria, etc. sol·licitin informació cartogràfica en format digital per a complementar els seus treballs. És per aquest motiu que ens ha semblat interessant informar de tot el que us pot oferir l'Ajuntament d'Olot des d'aquest servei.

La nostra cartografia està en el sistema de referència ETRS89 adpoptat com a estandard a nivell Europeu des de fa uns anys.

Per a facilitar el treball amb el sistema ETRS89 (obligatori pels treballs encarregats per l'Ajuntament) , s'ha fet el replanteig d'una xarxa local de punts amb coordenades conegudes, que és d'utilitat pública. Aquests punts es poden consultar al geoportal i des d'allà es pot descarregar la fitxa dels punts amb les seves coordenades i característiques.




 
Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atenciociutadana@olot.cat