Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot

Des d’aquest mes de juny es podrà tornar a expedir/renovar el DNI i passaport a Olot

Un equip de la Policia Nacional s’instal·larà una vegada al mes davant l’Ajuntament per facilitar aquest tràmit a les persones que ho necessitin. La primera data serà el divendres 13 de juny, però ja no queden hores disponibles. Properament s'anunciarà el proper dia previst per al mes de juliol. 

3 de juny de 2025


A partir d’aquest mes de juny, Olot torna a recuperar el servei per expedir o renovar el DNI/Passaport. Una vegada al mes, agents de la unitat mòbil VIDOC de la Policia Nacional oferiran aquest servei als veïns i les veïnes de la ciutat, que ja no s’hauran de desplaçar a un altre municipi.

La Policia Nacional s’instal·larà davant l’Ajuntament d’Olot amb un vehicle integral de documentació, més conegut com a VIDOC. Equipat amb tot el material necessari per poder gestionar el passaport i el DNI de forma instantània, aquest equip també permetrà actualitzar els certificats digitals del DNI.

El divendres 13 de juny serà el primer dia que funcionarà aquest nou servei a Olot. Per tal de fer-ne ús és imprescindible demanar cita prèvia. Cada persona haurà de facilitar les seves dades d’identificació (nom, cognoms, número de DNI/NIE i correu electrònic) i escollir una hora d’entre les 9h del matí a les 2h de la tarda. En aquests moments ja no queden hores disponibles per aquest primer dia. Properament s'informarà de la data disponible del mes de juliol.

En cas de qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Olot al telèfon 972 27 91 01.

 

Més serveis a Olot

Aquest mes de juny Olot recupera l’expedició del DNI i Passaport. Forma part del projecte de modernització i digitalització impulsat a través dels Fons Next Generation EU dins del Pla de Recuperació Transformació i Resiliència.

És la segona fase d’un programa que a l’abril ja va permetre que la ciutat disposés d’un Punt d’Actualització de Documentació (PAD). Situat a l’Oficina d’Atenció Ciutadana d’Olot, permet renovar les claus i certificats electrònics com el Document Nacional d’Identitat alhora que té l’objectiu de permetre l’accés de la ciutadania a diverses gestions administratives i actualitzacions de forma més fàcil.

 

  • PN_Vidoq_
Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 2 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atenciociutadana@olot.cat