Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot

LLOGUER (MODEL A)

Les persones > Cementiri

Descripció

Necessitat d'utilitzar una sepultura durant un temps determinat.

Qui ho pot demanar

L'interessat o interessats aportant el DNI, o bé la persona en la qual delegui, mitjançant un ATORGAMENT DE REPRESENTACIÓ. (La persona que representi als interessats haurà de presentar el seu DNI o passaport original).

Com es fa

Sol·licitant el tràmit a l'Oficina del Cementiri (també és Oficina del Cadastre).

Documents necessaris

DNI de l'interessat/s.

Quan es pot demanar

Tot l'any.

Legislació:

Reglament del cementiri.
Aquesta informació té únicament caràcter orientatiu. Així doncs, no modifica ni substitueix les disposicions normatives que regulen els diferents procediments administratius ni, per tant, pot originar drets o obligacions que no estiguin previstos per la legislació.

Tràmits posteriors

Sol·licitar una pròrroga d'1 a 3 anys més, o bé fer el trasllat de restes. (Posar-se en contacte amb una funerària).

Tràmits relacionats

Inhumació.

Import

Segons Ordenances Fiscals vigents.

Termini

Resolució immediata.

Formes de tramitació

Presencial

Lloguer mínim entre 2 i 5 anys.
Un cop passat aquest termini, es pot fer el trasllat de restes al dret funerari que tingui l'interessat, o bé fer una pròrroga màxima de 3 anys.
Un cop finalitza el termini, s'informa al titular de la sepultura per fer el trasllat de restes.
Per a informació o per iniciar el tràmit, també us podeu adreçar a una funerària, aportant tota la documentació necessària.
En casos excepcionals, d'acord amb l'administració, la funerària i el ciutadà, es podrà fer la compra de la sepultura del lloguer.

Documentació adjunta

Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atenciociutadana@olot.cat