Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot

LLOGUER DE SALES DinàmiG

Promoció i Consum > Promoció

Descripció

Disponibilitat de dues sales de lloguer a les instal·lacions de DinàmiG  (C/ de Tomàs de Lorenzana, 15):

  • Sala d'actes amb capacitat per a 60 persones. Disposa de material audiovisual (ordinador portàtil, pantalla, projector DVD/TV i vídeo).
  • Sala de reunions amb capacitat per a 12 persones. Disposa de material audiovisual (ordinador portàtil i TV per connectar-hi el PC i poder projectar).

Qui ho pot demanar

Qualsevol entitat, empresa o particular.

Com es fa

Cal presentar una sol·licitud a DinàmiG presencialment o bé per correu electrònic a administracio@dinamig.cat.

Documents necessaris

Instància específica per a la reserva de la sala.

Quan es pot demanar

Tot l'any.

Tràmits previs

S'ha de presentar una sol·licitud.

Tràmits posteriors

Obtenció de l’autorització per part de DinàmiG i pagament de la quota de lloguer, si s’escau.

Import

DINS HORARI LABORAL (*)
1.- A entitats o activitats sense ànim de lucre: GRATUÏT
2.- A empreses o activitats amb ànim de lucre: 21 € / hora + IVA

FORA HORARI LABORAL (*)
1.- A entitats o activitats sense ànim de lucre: 24 € / hora + IVA
2.- A empreses o activitats amb ànim de lucre: 40 € / hora + IVA

(*) Horari laboral:
De dilluns a dijous de 9 a 18h i els divendres de 9 a 14h.
Del 24 de juny a l’11 de setembre de 9 a 15h.
Els festius i caps de setmana sempre es consideren fora de l’horari laboral, sigui quina sigui l’hora en què es faci l’activitat.

Formes de tramitació

Internet

Per la tramitació telemàtica cal presentar la instància genèrica electrònica a l'OAC, acompanyada de la sol·licitud degudament complimentada.

Presencial

És imprescindible confirmar disponibilitat abans de fer la instància.
Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atenciociutadana@olot.cat