Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot

CELEBRACIONS FESTES DE BARRI

Via Pública > Activitats a la via pública

Descripció

Autorització municipal per realitzar actes a la via pública amb motiu de la celebració de festes de barri.

Qui ho pot demanar

Associacions de veïns o comissions de festes.

Com es fa

La tramitació es pot fer presencialment a l’OAC de l’Ajuntament d’Olot amb cita prèvia (només persones físiques), o bé telemàticament (persones físiques i obligats a relacionar-se telemàticament amb les administracions públiques). Per tràmits telemàtics cal tenir un certificat digital o l'idCAT Mòbil.

Documents necessaris

  1. Instància on hauran de constar les dades de l'entitat sol·licitant (NIF, adreça, telèfon), els actes i horaris previstos (programa d'actes de la festa) i les necessitats de col·laboració de Policia Municipal i Brigada Municipal.
  2. Assegurança de responsabilitat civil que cobreixi els actes previstos.

Quan es pot demanar

Tot l'any.

Legislació:

Ordenança de convivència i via pública.

Import

Segons ordenança fiscal vigent.

Termini

15 dies.

Formes de tramitació

Internet

Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), ho hauran de presentar obligatòriament de forma telemàtica.
Iniciar el tràmit:

Presencial

Persones físiques. Cal demanar cita prèvia a citaprevia.olot.cat o directament des de la part superior dreta "Enllaços relacionats".
Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atenciociutadana@olot.cat