Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot

SOL.LICITUD D'ALTA AL REGISTRE D'ENTITATS I ASSOCIACIONS DE L'AJUNTAMENT D'OLOT

Documentació diversa > Entitats

Descripció

Sol·licitud d'una entitat o associació de ser registrada al Registre Municipal d'Entitats.

Qui ho pot demanar

Qualsevol entitat o associació d'Olot o de fora d'Olot amb seu o delegació a la ciutat.

Com es fa

De forma telemàtica mitjançant una instància genèrica electrònica acompanyada de la documentació necessària que s'especifica a l'apartat corresponent.

Documents necessaris

  1. Instància de sol·licitud, adjuntant-hi:
    1. Còpia dels estatuts de l'entitat.
    2. Còpia de l'acta fundacional o acta de constitució de la Junta (on constin les dades dels membres de la Junta).
    3. Còpia del NIF de l'entitat.
    4. Còpia de l'escrit on figura el nº de registre al registre d’associacions de la Generalitat.(*)

(*) No sempre cal, perquè aquest número ja consta en una diligència al final dels mateixos estatuts.

Quan es pot demanar

Tot l'any.

Tràmits relacionats

Per poder optar a una subvenció en règim de concurrència competitiva de l'Ajuntament d'Olot cal estar inscrit al Registre d'Entitats i Associacions de l'Ajuntament d'Olot (art. 13 de la Ordenança de Subvencions).

Formes de tramitació

Internet

Presentació d'una instància genèrica electrònica acompanyada de la documentació específica detallada a l'apartat corresponent.
Inici del tràmit:
Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atenciociutadana@olot.cat