Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot
Catàleg de tràmits

REGISTRE D'UNA ENTITAT

Documentació diversa > Entitats

Descripció

Sol·licitud d'una entitat o associació per ser registrada al Registre Municipal d'Entitats.

Qui ho pot demanar

Qualsevol entitat o associació d'Olot o de fora d'Olot amb seu o delegació a la ciutat.

Com es fa

Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), ho hauran de presentar obligatòriament de forma telemàtica mitjançant una instància genèrica electrònica acompanyada de la documentació necessària que s'especifica a l'apartat corresponent.

Documents necessaris

  1. Instància de sol·licitud, adjuntant-hi:
    1. Còpia dels estatuts de l'entitat.
    2. Còpia del NIF de l'entitat.
    3. Còpia de l'escrit on figura el nº de registre al registre d’associacions de la Generalitat.(*)

(*) No sempre cal, perquè aquest número ja consta en una diligència al final dels mateixos estatuts.

Quan es pot demanar

Tot l'any.

Tràmits relacionats

Per poder optar a una subvenció en règim de concurrència competitiva de l'Ajuntament d'Olot cal estar inscrit al Registre d'Entitats i Associacions de l'Ajuntament d'Olot (art. 13 de la Ordenança de Subvencions).

Formes de tramitació

Internet

Presentació d'una instància genèrica electrònica acompanyada de la documentació específica detallada a l'apartat corresponent.
Inici del tràmit:
Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atenciociutadana@olot.cat