Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot

COMUNICACIÓ DE BAIXA D'UNA ACTIVITAT

Medi Ambient, Activitats i Salut Pública > Activitats

Descripció

Tràmit pel qual el titular d'una activitat comunica a l'Ajuntament que l'ha tancat i que la vol donar de baixa a tots els efectes.

Qui ho pot demanar

La persona física o jurídica que vol comunicar el tràmit relatiu a l’activitat, o el seu representant legal, en aquest cas s’ha de declarar la representació amb la qual s’actua.

Com es fa

Presentant una instància genèrica electrònica.

Documents necessaris

A la instància genèrica electrònica cal adjuntar:

  • Comunicat de baixa d'activitat.
  • Model 036 o 037 de Declaració de Baixa al Cens d'Empresaris i/o Professionals - Baixa d'Activitat Econòmica, presentat a l'Agència Tributària.

Quan es pot demanar

Es pot presentar en qualsevol moment.

Legislació:

La prevista en el tràmit específic que es vulgui iniciar.

Import

Aquest tràmit és gratuït.

Termini

El que s’estableixi en la fitxa específica per a cada tipus de tràmit.

Formes de tramitació

Internet

Mitjançant instància genèrica electrònica.
Iniciar el tràmit a:

Documentació adjunta

Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atenciociutadana@olot.cat