Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot
Tràmits
Inici >

FIRA DEL PESSEBRE

Promoció i Consum > Promoció

Descripció

La Fira del Pessebre compta amb diferents espais:

  •     Mercat de Nadal (amb productes nadalencs),
  •     Mercat d’artesania,
  •     Mercat del Km. 0 a la plaça Major.

S’hi ha d’afegir diferents activitats que es duen a terme al centre de la ciutat.

Qui ho pot demanar

Informació a fires@dinamig.cat
Ho pot demanar un representant en funció de l'espai que interessi.

Preguntes

 

Com es fa

La sol·licitud s'ha de fer via Internet mitjançant el web de l'Ajuntament. O podeu anar directament a l'enllaç http://mateu.olot.cat

Documents necessaris

Segons l’espai se sol·licita una documentació o una altra.

Per a més informació: fires@dinamig.cat

Quan es pot demanar

A partir de l'1 d'octubre.

Legislació:

 

Tràmits previs

Sol·licitar informació a fires@dinamig.cat

Tràmits posteriors

S'enviarà via correu electrònic la liquidació, el número de parada assignat, els metres concedits i l'horari de la Fira.

Tràmits relacionats

L'acceptació de qualsevol espai de la fira, està supeditat a l'espai disponible, documentació presentada i pagament de la taxa.
En qualsevol cas, és l'organització qui decideix l'acceptació o no de la sol·licitud.

Import

Info: fires@dinamig.cat
S'ha de pagar abans de la data límit que apareix a la liquidació enviada.

Termini

Les inscripcions finalitzaran quan ja no hi hagi espais disponibles. 

Formes de tramitació

Internet

Àrea de Fires, Mercats i Esdeveniments.

Telèfon

Telèfon

972260152

Horari d'atenció

De dilluns a divendres: 09 - 15 h

Presencial

 
Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atencioalciutada@olot.cat