Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot
Inici >

CERTIFICAT DE SERVEIS PRESTATS

Contractació i Administració > Recursos Humans

Descripció

Emissió d'un certificat de serveis prestats a l'Ajuntament d'Olot.

Qui ho pot demanar

Qualsevol persona que hagi mantingut una relació contractual amb l'Ajuntament.

Com es fa

Presentar una sol·licitud al Registre de l'OAC de l'Ajuntament per demanar l'emissió del certificat.
A la sol·licitud s'ha d'especificar en quina àrea de l'Ajuntament es va treballar i durant quin període.

Documents necessaris

Es pot adjuntar a la sol·licitud qualsevol document que acrediti que es va mantenir una relació contractual amb l'Ajuntament.

Quan es pot demanar

En qualsevol moment.

Import

Tràmit gratuït.

Formes de tramitació

Internet

Tramitació telemàtica mitjançant la instància genèrica electrònica.

Presencial

Documentació adjunta

Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atenciociutadana@olot.cat