Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot
Inici >

INCIDÈNCIES I SOL·LICITUDS RELACIONADES AMB ELS CONTENIDORS

Medi Ambient, Activitats i Salut Pública > Residus

Descripció

Sol·licitud d’un ciutadà o empresa en relació amb temes de contenidors d’escombraries:

  1. Sol·licitud de canvi de lloc de contenidors de la via pública existents.
  2. Sol·licitud per a la instal·lació de nous contenidors a la via pública.
  3. Sol·licituds del servei municipal de recollida d’empreses amb contenidors d’ús privat.

Qui ho pot demanar

Qualsevol ciutadà d’Olot o empresa interessada.

Com es fa

La sol·licitud es presenta al Registre general de l'OAC d'Olot.
Els serveis tècnics respondran per escrit la instància una vegada fets els informes previs necessaris.

Documents necessaris

Instància general.

Quan es pot demanar

Tot l'any.

Import

Tràmit gratuït.

Termini

Depenent del tipus de sol·licitud i els informes que requereixi, hi pot haver terminis molt diferents.
Sempre, però, es respondrà per escrit a l’interessat.

Formes de tramitació

Internet

Presentació telemàtica mitjançant la instància genèrica electrònica.

Presencial

Documentació adjunta

Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atenciociutadana@olot.cat