Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot
Tràmits
Inici >

REGISTRE D'UNA ENTITAT

Documentació diversa > Entitats

Descripció

Sol·licitud d'una entitat o associació per ser registrada al Registre Municipal d'Entitats.

Qui ho pot demanar

Qualsevol entitat o associació d'Olot o de fora d'Olot amb seu o delegació a la ciutat.

Com es fa

Presentant la sol·licitud telemàticament mitjançant una instància genèrica electrònica, acompanyada de la documentació necessària que s'especifica.

Documents necessaris

  1. Instància de sol·licitud, adjuntant-hi:
    1. Còpia dels estatuts de l'entitat.
    2. Còpia del NIF de l'entitat.
    3. Còpia de l'escrit on figura el nº de registre al registre d’associacions de la Generalitat.(*)

(*) No sempre cal, perquè aquest número ja consta en una diligència al final dels mateixos estatuts.

Quan es pot demanar

Tot l'any.

Formes de tramitació

Internet

Segons l'article 14 de la Llei 39/2015, les associacions i entitats tenen l'obligació de relacionar-se electrònicament amb les administracions públiques.

Documentació adjunta

Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atencioalciutada@olot.cat