Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot

OFICINA D'ATENCIÓ CIUTADANA | OAC

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament d'Olot ofereix atenció ciutadana de manera presencial, telemàtica i telefònica sobre tots aquells assumptes de competència municipal:

- Presencial: a la planta baixa de l'edifici de Can Joanetes, Seu de l'Ajuntament, amb cita prèvia.

- Telemàtica: a www.olot.cat - tràmits-on-line

- Telefònica: per consultes i informació que no requereixen d'un tràmit, al 972 27 91 00 i 972 27 91 01.

Actua també de Finestreta Única i és Entitat emissora d'idCATs.


Adreça: Pg. Ramon Guillamet, 10 (Olot)
Codi Postal: 17800
Observacions: Per informar sobre incidències o realitzar suggeriments de millora o consideracions sobre el manteniment i conservació de la ciutat existeix la plataforma Ciutat dels Detalls, especialment dissenyada per recollir les consideracions de tots els veïns i veïnes: https://e-form2.olot.cat/
Horari: HORARI GENERAL DE L'OAC:
De dilluns a dijous: 8 - 17:45 h
Divendres: 8 - 14:00 h

HORARI ESPECIAL:
Els períodes de Nadal, Estiu i Setmana Santa i totes les tardes prèvies a un festiu:
De dilluns a divendres: 8 - 14:45 h
Telèfon: 972 27 91 00 / 972 27 91 01
Responsable: Sílvia Fàbrega
Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atenciociutadana@olot.cat