Autorització municipal per realitzar actes a la via pública amb motiu de la celebració de festes de barri.
Qui ho pot demanar
Associacions de veïns o comissions de festes.
Com es fa
La tramitació es pot fer presencialment a l’OAC de l’Ajuntament d’Olot amb cita prèvia (només persones físiques), o bé telemàticament (persones físiques i obligats a relacionar-se telemàticament amb les administracions públiques). Per tràmits telemàtics cal tenir un certificat digital o l'idCAT Mòbil.
Documents necessaris
Instància on hauran de constar les dades de l'entitat sol·licitant (NIF, adreça, telèfon), els actes i horaris previstos (programa d'actes de la festa) i les necessitats de col·laboració de Policia Municipal i Brigada Municipal.
Assegurança de responsabilitat civil que cobreixi els actes previstos.
Quan es pot demanar
Tot l'any.
Legislació:
Ordenança de convivència i via pública.
Import
Segons ordenança fiscal vigent.
Termini
15 dies.
Formes de tramitació
Internet
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), ho hauran de presentar obligatòriament de forma telemàtica.
Iniciar el tràmit: