Qualsevol interessat, representant legal o un tercer.
Com es fa
Les persones físiques poden presentar la sol·licitud a l’oficina d’Atenció Ciutadana de l'Ajuntament d'Olot amb cita prèvia o de manera telemàtica.
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), ho hauran de presentar obligatòriament de forma telemàtica.
Aquest certficat també es pot descarregar des de la CARPETA CIUTADANA.
Preguntes
Documents necessaris
Si és el representant legal: Document acreditatiu d’aquesta representació.
Si és un tercer: Autorització degudament firmada del titular del rebut.
Còpia del DNI del sol·licitant.
Quan es pot demanar
Tot l'any.
Legislació:
Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Ordenança Fiscal 3.4. reguladora de la taxa d'expedició de documents administratius.
Termini
Immediat.
Formes de tramitació
Internet
Accedint a la CARPETA CIUTADANA o sol.licitant-ho amb una instància genèrica electrònica (cal disposar d'idCAT Mòbil o un certificat digital com l'idCAT).
Accés a CARPETA CIUTADANA:
Les persones físiques poden fer aquest tràmit presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana amb cita prèvia.
Demaneu cita prèvia a citaprevia.olot.cat o directament des de la part superior dreta "Enllaços relacionats".