Descripció
És el comunicat d’exclusió de persones inscrites en un domicili que realitza el titular del domicili, manifestant que una persona o més d’una ja no hi resideixen, des de fa mínim sis mesos a partir de la data de la seva inscripció.
El comunicat d’exclusió inicia la desactivació de la inscripció padronal de la persona que no resideix en el domicili, no essent possible l’expedició de cap document del padró a nom seu, així com també s’inicia el còmput del termini per a presentar la corresponent sol·licitud de baixa d’ofici per inscripció indeguda.
Observacions:
El comunicat d’exclusió comporta la desactivació de la inscripció padronal de la persona que no resideix en el domicili i inicia el còmput de sis mesos per a presentar la corresponent sol·licitud de baixa d’ofici per inscripció indeguda.
La baixa d’ofici per inscripció indeguda al Padró municipal d’habitants comporta una interrupció del període de residència continuada en el municipi d’Olot.
Qui ho pot demanar
Com es fa
Documents necessaris
Els impresos que s’aportin hauran de ser originals i degudament complimentats i signats.
Els teniu disponibles a l’apartat “Documentació adjunta”:
(*) La instància general l’haurà de presentar el titular de la propietat o de l’arrendament de l’habitatge, el qual actualment es troba desocupat i sol·licita la baixa d’ofici per inscripció indeguda de les possibles persones que hi constin empadronades.
La informació facilitada en aquest apartat, fins i tot la que consta a l’apartat de “Documentació adjunta”, és de caràcter orientatiu. L’Ajuntament d’Olot es reserva el dret d’exigir la documentació que consideri oportuna per tal d’acreditar la veracitat de les dades.
Aquells supòsits que no s’han tingut en compte aquí, us recomanem que consulteu prèviament la documentació requerida a l’Oficina d’atenció al ciutadà.
Quan es pot demanar
Legislació:
Tràmits relacionats
Import
Termini
Presencial
On es fa