Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot

FIRA DE SANT LLUC

Promoció i Consum > Promoció

Descripció

La Fira de Sant Lluc és la fira que compta amb la xifra de visitants més alta de les fires que se celebren a Olot (42.000 visitants la darrera edició).

La Fira se celebra pels voltants de la diada de Sant Lluc (18 d'octubre) i es porta a terme en diferents espais del centre de la ciutat. En concret la fira engloba diversos àmbits i sectors:

  •  Fira Ramadera
  • Fira del vehicle d'ocasió
  • Mercat d'artesania
  • Mercat extraordinari
  • Mercat de creadors
  • Fira del disc
  • Mercat del col.leccionisme i l'andròmina

Qui ho pot demanar

Fira del vehicle: qualsevol concessionari o garatge amb punt de venda a Olot i comarca.
Mercat d'artesania: qualsevol artesà acreditat. No es permet la revenda.
Mercat extraordinari: qualsevol marxant de roba i complements. Vegeu també la fitxa del Catàl.leg de tràmits "Fires-Mercats extraordinaris" a l'apartat "Enllaços relacionats".

Com es fa

Presentant la sol.licitud on-line a www.olot.cat - inscripcions - promoció econòmica (consulteu el manual de com fer-ho a l'apartat "Documentació adjunta").

Documents necessaris

Segons l'espai se sol.licita una documentació o una altra.

Per a més informació consulteu la normativa referent al vostre mercat a l'apartat "Documentació adjunta" al marge superior dret.

Quan es pot demanar

A partir del mes de febrer.

Legislació:

Normes de contractació, informació tècnica i contracte d'espai a l'annex empreses de la fira del 1r de maig - Olot 2024 (consultable a l'apartat "Documentació adjunta").
Normes de contractació - mercat d'artesania d'Olot 2024 (consultable a l'apartat "Documentació adjunta").
Normes de contractació, informació tècnica i contracte d'espai a la fira del vehicle d'ocasió de Sant Lluc - Olot 2024 (consultable a l'apartat "Documentació adjunta").

Tràmits previs

Podeu sol·licitar informació per correu electrònic a fires@dinamig.cat, o bé, per telèfon al 972 26 01 52 ext.1.

Tràmits posteriors

Si la vostra sol·licitud és acceptada, rebreu via correu electrònic la liquidació, el número de parada assignat, els metres concedits i l'horari de la fira.

Tràmits relacionats

L'acceptació de qualsevol espai de la fira, està supeditat a l'espai disponible, documentació presentada i pagament de la liquidació.
En qualsevol cas, és l'organització qui decideix l'acceptació o no de la sol·licitud.

Import

Es poden consultar a la normativa publicada a l'apartat "Documentació adjunta".

Termini

El termini d’inscripció finalitzarà quan ja no hi hagi espais disponibles.

Formes de tramitació

Internet

Accedint a www.olot.cat - inscripcions - promoció econòmica (consulteu el manual a l'apartat "Documentació adjunta"):
Podeu començar el tràmit directament a aquest enllaç:

Presencial

CONSORCI DINÀMIG, AGÈNCIA D'INNOVACIÓ I DESENVOLUPAMENT DE LA GARROTXA
Demanant cita prèvia al 972 26 01 52, etx. 1, de dilluns a divendres de 9 a 15 h.
Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atenciociutadana@olot.cat