Ajuntament d'Olot
Ajuntament d' Olot

SOL.LICITUD D'OCUPACIÓ DE LA VIA PÚBLICA AMB TAULES I CADIRES (TERRASSES)

Via Pública > Activitats a la via pública

Descripció

Autorització municipal per ocupar la via pública amb taules i cadires (instal.lació d'una terrassa).

Qui ho pot demanar

El titular d'un establiment de restauració (bars, cafeteries, restaurants i similars) o un representant.

Com es fa

Les persones físiques poden presentar la sol·licitud a l’oficina d’Atenció Ciutadana de l'Ajuntament d'Olot amb cita prèvia o de manera telemàtica.
Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), ho hauran de presentar obligatòriament de forma telemàtica.

Preguntes

Cal renovar l'autorització cada any?
Aquesta llicència es prorroga anualment de manera automàtica, excepte que l'interessat notifiqui per escrit que la vol donar de baixa o que hi hagi algun informe en contra per part de la Policia Municipal o els tècnics corresponents.

Documents necessaris

  1. Sol·licitud de la terrassa on hauran de constar les dades del titular de l'establiment (NIF, adreça, telèfon), adreça de l'establiment, mides i ubicació de la terrassa i temporada d'instal·lació (estiu o tot l'any).
  2. Croquis d'ubicació de la terrassa on s'especifiquin els metres de via pública a ocupar.
  3. Model 036/037 de Declaració d'Alta al Cens d'Empresaris i/o Professionals - Alta d'Activitat Econòmica; presentat a l'Agència Tributària.

Quan es pot demanar

Tot l'any.

Legislació:

Ordenança municipal de terrasses.

Tràmits previs

Cal estar en possessió de la llicència d'obertura de l'establiment.

Tràmits relacionats

Llicències i autoritzacions d'activitats.

Import

Segons ordenança fiscal vigent.

Termini

1 mes.

Formes de tramitació

Internet

Els subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, segons l’article 14 de la Llei 39/2015 (persones jurídiques, entitats, professionals col·legiats i els seus representants), ho hauran de presentar obligatòriament de forma telemàtica mitjançant el tràmit específic de TRÀMITS ON-LINE (no instància genèrica) i adjuntar-hi la documentació necessària que s'especifica a l'apartat corresponent.
Iniciar el tràmit:

Presencial

Les persones físiques poden fer aquest tràmit presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana amb cita prèvia.
Demaneu cita prèvia a citaprevia.olot.cat o directament des de la part superior dreta "Enllaços relacionats".
Ajuntament d'Olot
© Ajuntament d'Olot - Passeig Ramon Guillamet, 10 - Tel. 972 27 91 01 Fax. 972 27 91 08 - 17800 OLOT - atenciociutadana@olot.cat